15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

torsdag, mai 12, 2011

Singapore Rundt, China Town og Little India !

Begynner Singapore rundturen med et bilde nedover! ( det er bare et!)

Oda er klar for Clark Caye ! ( jeg tenker mest på mat!)



Singapore har plass til mange forskjellige bygg!


Ha Ha, fant denne China Town !!!!


En tur til Sentosa ( Forlystelses øy) MORO MORO.

Singapore skyline.

ER DET MULIG! Hotel med svømmebasseng, golfbane og park på toppen!


Her bor alle prinsene!


Vakkert er det !


Her bor prinsessene.


Kolonialen på hjørnet.


Ikke redd for å bruke farver, så ble det fint da!


Honningblomsten er redd for å gå glipp av noe!


Er man opptatt av farger, ser man dette her!!!


Raffels Hotel, hvor den første Singapore Sling ble lagd!

Ingen kommentarer: