15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

fredag, mai 20, 2011

Bangkok Fryd.Bilder av det jeg likte veldig godt!!

(S)Oda, passet bra med bilde her!!!

Keramikk "blader" i asfalten, se den farven da! Himmelsk perfekt!

Honningblomsten kjøpte iskrem til oss .

Honningblomst tok sjokolade og jeg jordbær... ønsker jeg kunne trylle en iskrem til deg også...KJEMPEGOD ..

Ai Ai, Songkran... her er de i bil, vanskelig og komme unna da! ALT BLE VÅTT , VÅTT , VÅTT !
Betyr lykke å bli våt da, og lykkelig ble jeg... veldig lykkelig!

Så søt ! Med "Nasse" vanntank på ryggen, sprutet i øst og vest!


Denne koselige bøtta... med roseblader og sitrongress... fikk jeg stifte bekjenskap med!

I et stort kjøpesenter fant vi denne "Vintage"butikken, sååååååååå mye fint!

I regnet tok jeg dette bilde, tror jeg vil begynne å samle på boble-bilder !

Koselig smug . .

Koselig butikk . .

Ingen kommentarer: