15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

tirsdag, mai 17, 2011

Bangkok, China Town (elsker!) og Templer (selvfølgelig!) Moped turer!! (farlig!)

Honningblomst gleder seg! SHOPPING !!!!

Først litt å drikke.... og så sikte seg ut noe spennende! Er heldige vi , er ett hode høyere enn "alle" andre !


Dette er så nydelig og inneklemt... og det var så fin musikk der !!

Oppover bilder...

Vakre farver . . . .

En grønn og en blå!

Prøvde å fange lyset, klarte det nesten.

Ohhh . . . tenk på alt det fine vi kjøpte, og som vi absolutt trengte ! FANTASTISK ! China Town i Bangkok er den beste China town jeg har vært i , og det begynner å bli mange.... elsker dem!!!

Alle luktene, lyden og lyset.... veldig spennende ! HIT VIL JEG TILBAKE!


Moped turer ble det også .... leide moped i Jomtien, utenfor Pattaya ! Ikke så mye trafikk og det gikk bra!

Venter på gjestene, se på farvene! Kunne vært et maleri!

- jeg ønsket meg grønn moped og det fikk jeg !!! Giftgrønn, he he !!!


Sliten og svett og glad! På vei til et Tempel igjen, lurer på hvor mange jeg besøkte!!

Tempel blomst !


Inngangen til templet var lagd i ekte Gull -mosaikk , dette er i Bangkok!

Kake-tempel !

Flott Tuc Tuc, dette er nok råner`n... ventet på kunder utenfor templet!

Ingen kommentarer: