15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

onsdag, mai 11, 2011

Koh Phi Phi.... Så nydelig!

Er på vei til Phi Phi, fineste øya på jorda !

- og vi gleder oss . . . .


Det første jeg så når jeg kom iland var dette hjerte ! Jeg ble så glad!


Longtailbåt for en dag... glad vi blir sponset Honningblomst!

Bamboo island for snorkling...




Prøver oss som skuespillere i Maya bay. (FIKK IKKE KONTRAKT!)

Lykkelige meg! Ha Ha, koser oss!



Alltid gode venner vi Honningblomsten! Glad i deg


Der kan dere se, bloggen min ser ut til å bli et fotoalbum! Takk til Phi Phi øyene, der er det sååååååååååå HERLIG !

Ingen kommentarer: