15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

lørdag, mai 14, 2011

Kho Raya ( Racha) En absolutt favoritt øy !

Lillian tar for seg av livets goder, DET ER JEG FLINK TIL!!

Jeg har tatt bilde selv!

Utsikten fra Bambushytta, i solnedgang.... stille og herlig!

Det er flere som liker seg på stranda!

Jeg er en av dem !

Jada, men det er bare 2 nedoverbilder !Vannet er klart, varmt og nydelig farve !


Siam Bay , den andre siden av øya.

Etter kl.3 er det nesten ikke folk... og det er TOPP !


Oi Oi... denne varanen bodde under hytta vår, jeg tror det bor en varan under hver hytte jeg....og de er jo fine da !

Koselig med besøk, men denne hadde dårlig tid . . .

Utsikten igjen, en litt grå dag, men varmt var det.

Selvfølgelig gikk vi en tur på stien.

Honningblomsten henger opp en penge til Buddha før vi drar og ber om en fin tur !! Og det fikk vi!

Dagstur med Longtailbåt. . .rundt øya!

- og så må vi kikke på bildene.


- og bilde av en liten katt, kosekatt var det!

Jeg er glad i snorkling!

- snorkling er GØY !


HVEM ER DET SOM TOK DETTE BILDE ????

Ingen kommentarer: