15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

tirsdag, mai 17, 2011

Maeklong Stasjon, Nord for Bangkok.

Vi leide en Guide for en dag, og han tok oss hit til et marked på toglinja!!! og til Maeklong Stasjon.

Himmelblå tok fatt på det 3 km. lange markedet....


Ønsket seg neseklype!!


Lørdagsgodt. jeg var KJEMPEGLAD!!! 100% SUKKER TROR JEG!

Koselig var det , og veldig varmt!

Og det luktet.... Ahhhh.... dette er fisk !!!


Sterke saker, jeg kjøpte litt av dette... og har nok så lenge jeg lever!!!


Fisker, 2 stk. i hver kurv, 10 Tbh. ( ca.2kr.pr.kurv ) veldig pent !

Opptimistiske bananer, bitte små... og palmeblader som brukes til tallerkener!


Fantastisk utvalg !

Ooooppps... der var vi ved slutten på markedet! - og toget fløytet og begynte å røre på seg!


Ai ai , I all hast ble det ryddet så toget fikk plass ! Kan ikke skjønne hvilken ide dette er!

men det var moro å se!!! Kjenne varmen, alle luktene (Blæææ) og nydelige fisker og frukter!

Dette er jeg glad for å ha opplevd!!!

Ingen kommentarer: