15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

torsdag, mai 12, 2011

Fra Phuket, litt her og litt der! Fint hadde vi det!

De er ekte, fin farge?

Peppe og Himmelblå er gooooooode venner !

Skilt jeg fant langt nord på Phuket, bensin ble solgt i 1/2 liter flasker!!


Peppe tar bildet i speilet!

Susan Himmelblå prøver å fange solen! Og hun klarte det!


Bare såååååå Herlig, og best med hodet over vannet!

Grønt er fint da?

Dette er en Tom Restaurant på Surin Beach!

Oppoverbilde bare!


Honningblomst og Mammablomst!


Ha ha ... hvem tok dette bilde?

Behøver ikke være stor for og være stolt! Se godt etter her, og du ser en NYDELIG firfisle på toppen !

Slengsnabelkyss, og det var gøy! ( - og se på!)


Brukte 5 min. på 25 bananer !

Ohhh . . . sååååååååå søøøøøøøøt !


Pust i bakken høyt over Chalong!

Moro eller ? ( - er litt like du og jeg!)

RoseFryd også i Patong!


Koselig . . . Antonio er KNALL !

Ingen kommentarer: