15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

tirsdag, mai 10, 2011

Litt Bali Blæææ . . . .

Fin musikk, koselig var det! ( -helt til de skulle ha godt betalt!)

Blææææ . . . krabbe, muslinger, reker, fisk, alt smakte det samme! Curry, Curry.!


- og vi smiler.... men maten var IKKE god!

Ha Ha , er det mulig ??? -ostekake med hjerter rundt....LYKKELIGE MEG! DENNE VAR SUPERGOD!

Oda Susan`s , feit og god!

Pent ?



Se disse farvene på veggbildene.

Guiden vår, lett å bli glad i han ! ( under hjerte !)

Ingen kommentarer: