15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

lørdag, mai 14, 2011

Blomster, tempel og tigere. Chiang Mai, Chiang Rai.

Disse er ekte inni, men nå varer de evig!








Orkider alle farver, de er supre, vakre, flotte, FABELAKTIG.Spesiellt kan man si! ( passer det med he he, lyd her?)


Jeg er så glad i templer, jeg tror Honningblomst er smitta!

Dette er det fineste jeg noen sinne har sett, hvit og sølv! I Chiang Rai, SKAL TILBAKE DIT, HELT SIKKERT ..


Meget spesiellt.


Tempel fugler, vi kjøpte 4 som vi slapp fri, bringer lykke ! ( akkurat som om vi trenger det !)

Tempel Honningblomst!


Tempel barn, måtte selvfølgelig bet. for å ta bilde! Pene er dem !

Tempel hund !


Mekong, med templet på toppen...


Nydelig, og jeg jukset litt... tok bilde av plakaten


Tempel damer

Pikene på broen, Chiang Mai.

Kastet meg inn i buret, men først måtte jeg skrive under på at jeg ikke kan kreve erstatning hvis den begynte å gnage på meg..





Tiger Kingdom i Chiang Mai. - ser liten ut men veier ca. 150 kg.

Ingen kommentarer: