15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

tirsdag, mai 17, 2011

Flytende Marked, Nord for Bangkok, (- og templer da! )

Det ekte flytende markedet ! SÅ FINT!

Det gikk fort!

Så mye forskjellig, og så luktet det HIMMELSK!

Koselig med blomster på bryggekanten!

Så mye nydelig frukt. OG SÅ BILLIG !

Ha Ha , disse har vært med på mye moro!


Full fart inn i templene... lar ikke det gå fra oss! Denne Buddhaen er i ekte gull , 5000 kg.

Så mange vakre stupaer, her må det være hellig!

Denne blusen fikk jeg låne før jeg gikk inn i Templet, munkene tåler ikke se bare skuldre!

Nydelig farve, he he ...

Honningblomst ble velsignet, fikk et "armbånd" til i samlingen !

- også jeg da !! Fikk også med et "armbånd" til Tiger Gutt, bruker du det da????

Stupaer i bøtter og spann! HELLIG, HELLIG, HELLIG!

Ingen kommentarer: