15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

søndag, juli 17, 2011

Fra sommer`n 2011, som nesten regna bort!

Sommervin jeg kjøpte, feig var jeg ... Her er det flasker jeg kjente fra før!


Pinot Noir druer fra sommerhuset.. i 2006 høstet jeg 26 kg. av en plante (- lever lenge på det!)


Tidlig en søndag morgen bilder!










Stolt av blomstene mine!












Hver sommer kjøper jeg noe fornuftig til meg selv, denne gangen 2 Tolix stoler !! JIPPI JIPPI




Mye av sommeren regna bort! SUPERSUKK !


Oi oi . . . vannet steg og vannet steg . . .


Honningblomsten er redd for arbeidsplassen sin! ( - og veldig lei seg!

Ingen kommentarer: