15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

torsdag, juni 09, 2011

Våren i Milano, Italia er TOPP ! (- og litt rundt Milano da ! )

Ai Ai.... hvorfor skriver aldri noe sånt til meg ??? Jeg elsker dette !!!

Markeder følger med, og dette var veldig i nærheten av der jeg bodde... HELDIG DA!Jordbær og


grønn asparges , favoritter !! Jeg kjøpte med asparges hjem, grønne og hvite !!

Så fant jeg ei lita søt jente som ga blaffen i marked.... men " konsa" seg om såpebobbler !


Lavendel, nesten som trær ! ( helt sant !)


- OG DETTE ER VINUTVALGET I NÆRBUTIKKEN, VinFryd.

Noe pent og noe ikke så. . .

pent !!! ( men utførelsen av denne tagginga er det beste jeg har sett !)


Vannet fløt stille !


Jeg tar for meg av det verden har å by på, jeg drikker av glassene som står foran meg!

All vin vil jeg drikke, - noen i små slurker . . . noen ganger hele flasken !

Fra Cafeen med de gode kakene...


- hvor er endene, sikkert noe andre som matet dem i dag da!

Så kom regnet og regnbuen, var så spektakulær at denne kom på TV nyhetene .

Ingen kommentarer: