15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

søndag, august 07, 2011

Impulstur til Italia i Juli. Mat og vin tur.

Jeg elsker Italia ! Maten og vinene.

Vongola, de som har smakt dem glemmer det ikke! Mmmm . . . Med pasta !

Aguglia ( hornfisk) jeg spiste 9 stk. til lunsj. En hel liten stim det! - og gode var dem!!!

- men jeg spiste ikke beina og hodet. Fersken eller ...


Sitronkake, hvem er best? Akk og Akk !


Ser du godt på bildet, så ser du jeg holder en bitteliten fisk.

- og jeg spiste den - og "tusen" til. En stim til på samvittigheten.

Et glass vin i solnedgangen og et glass Sangria på ettermiddagen!

Ingen kommentarer: