15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

onsdag, april 25, 2012

Velkommen til Racha, liten øy i havet utenfor Patong, Thailand.

 Vellkommen til Racha, den fineste øya i VERDEN !!!!   
 Rastafarger er det overalt, her på stranda .  
SKÅL. . . . livet er herlig !
 Se fargene! Legg merke til den mørke "flekken" bak båten til venstre, det var en fiske stim....jeg svømte inn i den, SVØMMER MED SILD !  ( ikke delfiner!)
 Jeg prøvde og "fange" lyset, men klarte det ikke .... likevel et fint bilde synes jeg !!!
 Utsikten fra hytta jeg bodde på!
 SKÅL IGJEN,  dette er øl nr. 4 jeg drikker i hele mitt liv!  Ikke godt utvalg alle steder!!!  :-)
 Her er dem , bilde tatt med undervannskamera, svømme med sild er fantastisk !!

 Her er "BarMannen"  påsto han het Bob Marley ??????   Koselig var han !
 Denne broen kjørte det biler over!



Blomster og parasoller konkurerer om plassen på mitt kamera!   Farvel til Racha, jeg kommer tilbake!

Ingen kommentarer: