15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

torsdag, april 19, 2012

Thailand rundt på moped . . . . 2011 - 2012

I farta!

Her begynner ferden i Pattaya. . . .

Koh Chang, øy med ville apekatter, herlige, bitte bitte små .

Koh Samui, herlig. . . . .

Krabi, Ao Nang . . . Nydelige Ao Nang . . .

Venter på "verkstedmannen" etter at framhjulet ble flatt ! - ventet bare 15 min. og det kostet kr. 180 bth. ( ca.36 norske) og da fikk jeg ny slange! Patong.


- Siste bilde denne gangen , fra Patong . ( alle bilde har jeg tatt selv!) Mopeda rundt i 13 uker uten uhell, DETTE SKAL JEG GJØRE IGJEN !

Ingen kommentarer: