15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

onsdag, april 25, 2012

Koh Samui, Mars 2012 .

 Skål Koh Samui, hvitvin er en vinner i sola ! :-)
 Ølkork trapp, sikkert slitesterk !!!
 Oi Oi, hvor mange Thaier må "skvises" for en liter olje??   Jeg foretrekker Kokosolje!
 Har sett bedre dager !  MEN FARGEN ER TOPP!
 Typisk meg, enda en strandveske. . . . har sikkert 100 fra før !
 Jeg feiret bursdagen min og fikk røde roser. . . . DEM HAR JEG FORTJENT!!!
 Ha ha ... besøk hos "bestefar", "bestemor" tok jeg ikke bilde av!
 Ahhhh . . . . elsker dette, aldri for mye SOL!
Venter på taxi til flyplassen, har IKKE lyst til å reise!

Ingen kommentarer: