15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

onsdag, april 25, 2012

Koh Chang , nydelig øy veldig nær Kambodja.

 Ikke vanskelig og finne veien her!  En hel landsby på "påler"  Hotell, doktor og skole, alt du trenger!
 Ettermiddag i solen, deilig!
 He he , jeg tok av sandalene for å bade, og glemte dem!   Dagen etter fant jeg de på samme plass! Ikke mye folk her . . .   HERLIG HERLIG.
 Hotel med svømmebasseng, for extra late dager!
 Oppoverbilde igjen!
 Denne stranden på Koh Chang er rangert som en av verdens 10 beste!  Det tror jeg på!
 Oppover og oppover . . . utrulig høyt .
 Venner finner man overalt!
 Også hun her, sitter og ser på folk som går forbi...  
 - og klager ikke på noe .
 Har sans for disse broene, helt trygg.
 Oppover . .
- og nedover !

Ingen kommentarer: