15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

tirsdag, oktober 27, 2009

SHARM EL SHEIKH ,

Velkomst hjerte på senga , koselig og romantisk da !
Dette er det første nedover bilde fra Egypt !


Deilig i skyggen av og til !


Britt og Thomas , hei på dere , håper alt er bra !!!!



Babykamel , den er søt da ! ( jeg døpte den " lille Kanel " )

Så er det hus med fine farger igjen ...

Utsikten fra resturanten var fin... BLÆÆÆ , det var ikke maten !
IKKE BARE FRYD !

Det er bare så fine farger . . .



Grønt er fint da !


Duehus , kjempe koselig...

Lampe , DEN FINESTE JEG HAR SETT !


Bilde nedover igjen.... Egypt sanda er varm og god !


Ingen kommentarer: