15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

torsdag, oktober 01, 2009

Er i farta igjen etter mange fine dager i Roma..

De siste blomstene fra hagen i år , ( Litt kjøpe blomster også ) Lenge siden jeg blogget sist.
Jeg har vært en tur i Roma ( Dette blir nok en reise -blogg etterhvert ) he he .. hatt det KJEMPEFINT . Jeg har sett ALT ! Har tatt mange bilder , skal blogge dem også... men ikke i dag , jeg må rydde bort "sommer`n ", det er fint vær i dag ! Sees om ikke så lenge ! ! ! (",)

Ingen kommentarer: