15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

fredag, august 28, 2009

KORFU FRYD.. SOL OG GLEDE !

Korfu by er utrulig vakker , fine farger og gode lukter..
jeg kunne tatt tusen bilder her !
Nedover bilde igjen . . .

Her er menyen , er det rart jeg liker meg her ???


Helt sør på øya , ai ai så fint det var. . .



Helt nord på øya ,kjempefint , se den nydelige fargen på

" himmel og hav "


EKTE MAT FRYD ! - kelneren kom med tzaziki og stifad
jeg tror det er det beste jeg veit . . .og vin da !





Er det ikke genialt ? - bak denne presseningen
pyntet de opp fasaden !




He he , Jeg "stjeler " avleggere av granium , med litt flaks blir denne
lakserød. . . Jeg har potteplanter fra mange steder , suvernir på en måte!















Rosefryd i bakgården..








Ingen kommentarer: