15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

mandag, august 24, 2009

Bilder fra Korfu .

Korfu har mange fine farger !!! Jeg har tatt mange bilder,
det kommer fler etter hvert !


Ferskenkart , oliven og druer . . .

Koselig butikk , de solgte hjemmelagd oliven såpe !!!



Ahhh . . .det luktet så godt !



En hvil i trappa !




Mange nydelig spisesteder , se på fargene her !!












2 par sandaler ble det også ( Like !) Gøy , kan bruke en av hver farge også !







I dusjen om morra`n fant jeg denne nydelige gekko babyen ( Bare 2 cm. )








Jeg fanget den og satt den ut , ai ai den var så fin !!!








Ekte Gresk... koselig innslag på stranda ,









( godt var det også. . .)









Frokost , ahhh.... ( mat er viktig , he he !)










Besøk . . . . ganske fristende nektarinene her ..











Utsikten fra terrassen min , pent ikke sant ?


























1 kommentar:

Kjersti sa...

å det frister med sol og varme når jeg ser disse bildene altså!! Og ikke minst litt ferie :o)
Jeg skal nok ikke være med i Letohallen i år. Jeg skal med på Hamar om jeg får plassen min tilbake, og julemarkedet på Hamar. I tillegg leverer jeg til et lite julemarked på lille- Tøyen hageby i Oslo. ET lite marked, men med helt rett kundegruppe. Alle julestrømpene jeg leverte her i fjor solgte! Så jeg tenkte på å satse på noen flere i år :o)
Vi snakkes. Klem fra Kersti