15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

torsdag, august 28, 2008

Ting som ikke er til nytte!

Har laget noen hjerter og noen kors , fikk inspirasjon til disse i København....




I morgen skal jeg til Nesbyen , Kjerringtorget...GLEDER MEG. Det er spådd fint vær også. ! ( er det mulig ! ) Lillians ikke til nytte Fryd...

1 kommentar:

Orlaug sa...

Hei Lillian!
Gratulerer med blogg.
Er berre 3 mnd sidan eg kom inn i denne forunderlege bloggverda sjølv. Og det er ei spennande, kjekk verd.
Var innom deg på Nesbyen i dag, og
du er verkeleg kreativ. Masse fint.. Kjøpte foresten smykke hos deg i fjor òg.
Håpar du hadde ei god og innbringande helg.
Eg fylgjer med vidare på bloggen.
Ha ei god veke!