15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

onsdag, august 13, 2008

Hei igjen....

Regnværsdag .. og Oda har tatt bilder for meg igjen. (Endelig) Jeg viser frem noe jeg har laget den siste tiden. Ryddet ikke bort perle eskene mine , så jeg har laget endel som jeg skal ha med på div. markeder.

Såper har jeg også pyntet , det er gøy. (Det går fort , he he )

Oda og jeg skal til København i morgen , for og hente inspirasjon...Yeah Yeah blir borte 3 netter ,fredag kveld skal vi på Tivoli , lørdag morgen loppemarked.. ( gleder oss veldig

Skal vise fram noe av det vi har kjøpt senere ,


Lillians smykke og såpe fryd.










Lodde smykker , veldig slitsomt og lage.. men veldig gøy ! Jeg bruker litt forskjellig , knuste skåler , slitt glass( som har ligget i vannet og ser litt frostet ut .. ) som jeg fant på stranda i Positano , Amalfikysten, Italia . - en god grunn til å reise tilbake.....










Ingen kommentarer: