15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

fredag, august 19, 2011

Hulter til bulter bilder fra Italia ! Sååååå mange opplevelser!

Så blått, fra Capri !

Blomsterbutikk i Sorrento, HERLIG.

Trange smug, og lukten av ferske bakevarer!!! KAN IKKE BLI BEDRE!


Fredagsroser . . . LYKKELIGE MEG!


- og champagne !

Et oliventre .


Fra havna i Sorrento, bodde på Il Faro, 4 netter
det lille røde nederst til høyre.


Åhhh . . . ferskt smør, ferskt brød og hjemme dyrka agurker som Lilliana har lagd pickles av !!! Yum Yum.


Fra " stranda" ai ai. . . . men fargene er fine da!!

Hei igjen, hunden fra nesten 1 år siden .... reiser fortsatt rundt gratis, på buss, med moped og noen ganger båt! Herlige hunden!


Solen skinte på denne blomsten og det var vel meningen jeg skulle ta bilde da!


Oppoverbilde av et gammelt tre, nydelig i skyggen under !


- og fra La Fontelina, Capri. . . . . Ahh . . . som å bade i et akvarium.


sååå fint , tror det er en drøm !



Sangria.. he he . . . .


En hel dag her er luksus. . . .

Den første som sprang ut , venta 1 uke og det var verd det !


Venner fra U.S.A. med yacht er fint og ha!


- fraktet meg rundt dit jeg ville !

- til sandalmakeren , godt utvalg. . . . og vanskelig og velge !


La Conchiglia, tok jobben alvorlig, jeg bestemte meg for 2 par, sorte og hvite ( fantasi jeg ! )


Resultatet, enkle og gode ! ( - hvorfor tar du bilder av føttene dine hele tiden? - fikk jeg spørsmål om! Og svaret er ; fordi jeg ikke skal glemme å ha føttene på jorda, er lett å "ta av" en gang iblandt! )


Ingen kommentarer: