15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

torsdag, juni 09, 2011

Genova, mye fint og litt ikke så fint!

Disse var det første jeg så når jeg gikk ut av toget i Genova,,, LYSTE VELKOMMEN !

Vær oppmerksom ! Advarsel på en husvegg, antagelig til turister !!!!! ( ikke så vellkomment!)




Skulle likt å se denne om kvelden, vannet er " selvlysense" !


Bobbla i havna, med kolibrier inni . Var også på Akvariumet også ( nr.2 i Europa!) men fikk ikke ta bilder der! Så mange fine motiv der, Pingviner, Havskilpadder, Løvefisker og så mye mer.
Neste gang kanskje??

Fine motiv rundt omkring også!

Et gammelt hotel, sikkert fint i sin tid!



Ohhh . . . sukk hjerte!


Hå Hå, Fornøyd nå ! DEILIG PIZZA OG GOD VIN . Det fineste jeg veit.


Madonna figurer overalt ( og så fine!)

Ingen kommentarer: