15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

fredag, april 29, 2011

Skåling i øst og vest ! mest i Øst !

Nyttårs- skål , Bangkok. Sååååå koselig !!



Utefor Casa Pascal , Pattaya.


Noen ganger Coca Cola light, slapper av etter laaaang mopedtur, Jomtein.


Noen ganger ble det ikke nok med 1 glass , som her i Pattaya!



Denne ble glad for kaldt vann i varmen! HAN VAR SÅ HERLIG, NYDELIG VAR HAN ! ( Jeg tror han hadde lus så det bli ikke noe kosing!)

- mens vi venter på drikke....

- og dette ventet vi på !

Jada, jeg drikker noe annet enn vin også !

Denne iskalde er fant vi på Bamboo island...Ahhhh...

Vi drakk Coca Cola også... her Cherry ! Phu, ikke såååååå god!


Farvene på dette bilde er herlige, og skål for de som er på cruise !

De er ikke gjerrige (Thaiene), og hvitvin får jeg ikke nok av!

Er du lei av "alle" glassene nå... behøver du ikke se mer, det er mange fler!


Watermelon shake.... ai ai , se den fargen!


Skål, hvitvin er best i varmen !


Ha ha .... min favorittbar på Phi Phi øyene! Bohemian Beach Bar.

Champagne er best i utide....


Jeg er full av begeistring, godt er det også !

I Laos fant vi "Medisin" 90% med slanger, skorpioner og gekkoer det er bare å drikke, ca. 4,- kr. pr. kjøkkenglass..... og hjelper for ALT....





Skål sier jeg , OG MENER DET !

Susan Himmelblå tar for seg av livets goder! Her i Chaing Mai .

Ingen kommentarer: