15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

søndag, oktober 17, 2010

Lillian på tur igjen. . . Capri !

Bilde er tatt før jeg starter på veien fra Capri (by)ned Via Krupp til Marina Piccola. AI AI , det var kjempe bratt, og veldig vakkert. (- og veldig varmt ) Se på bildene og nyt utsikten . . .og fargene !!!!






Møtte ikke en sjel ! - det var varm og deilig ! ( kan hende for varmt for de fleste!)








Denne ønsket meg velkommen til Marina Piccola, er den ikke fiiiiiin ? - flax, er ikke lette og ta bilde av!!









Ingen kommentarer: