15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

onsdag, mars 31, 2010

Herlige dager i Kuala Lumpur!

HAPPY VALENTINE..
Her spiste vi valentine middag , super romantisk !

427 meter høyt og fin utsikt over Kuala Lumpur !

Bilde er tatt FØR jeg begynner på trappene !

Pust Pes...

Oppoverbilde , hula var kjempestor og mørk , ikke lett og ta bilder.
Synd , fordi det var så fint ! Hellig "lissom"

Hindu tempel inngangen ...
272 trappetrinn opp !
Petronas

Ingen kommentarer: