15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

mandag, desember 07, 2009

Nå blir jeg borte lenge. . . og puse ble lei seg !

Hei , må bare fortelle at nå blir jeg lenge borte igjen , reiser til Østen
og kommer tilbake til våren ! Nå skal jeg "overalt" Laos, Malaysia,
Kambodja og kanskje en tur til Shanghai , china , ( har en god venn der!)
Jeg skal blogge bilder når jeg kommer tilbake !! Skal ta mange !!
Jeg ønsker alle (ironi) en GOD JUL OG GODT NYTTÅR!

Ingen kommentarer: