15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

tirsdag, august 04, 2009

Italia besøk....estate 2009

Er så glad tok seg tid til og besøke meg... Og tiden brukte vi godt !
Besøk til Lillehammer , Hamar og Oslo (- og 5 dager på Gjøvik .)
- endelig opphold , uhu uhu ... den dagen "bøtta" det ned !

Her er står jeg i Vigerlandsparken ...


- og Oslo tur , her er Peppe sliten og glad !



Endelig en super SOL dag !




Picnic på Mjøspromenaden... så "gammeldags " og koselig.





Hamar i strålene sol... Domkirkeodden !






Endelig fint vær , og en GRANDE øl i sola !







Så har jeg tatt bilde "nedover " igjen....








Ingen kommentarer: