15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

mandag, august 04, 2008

Smykker , blonder , romantikk , "tant og fjas "

Hei igjen ! Jeg er så heldig at jeg har en skredderbyste , kjøpte den på marked den også... Har kledd den opp med mine blonde skjørt , blonde singlett , og jakke...er glad i " tant og fjas "
Den er så fin å vise fram halssmykker på , de største perlene er ekte smykkesteiner , citriner , jade , bergkrystaller og ferskvannsperler. ( Lett blanding , he he ) men tilsammen er det ganske fint.
Lillians blonde og smykke fryd .







1 kommentar:

June sa...

En slik skredderbyste har jeg veldig lyst på :) Tips om hvor jeg kan få tak i en slik?