15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

søndag, januar 05, 2014

Hei, jeg har ikke glemt dere!

Jeg har ikke glemt å blogge, det er bare det at jeg må ha hjelp til bildene ....  har bilder fra Thailand, Crusie, Italia, Kreta, Kypros, Italia(igjen), India.... gleder meg til å vise dem til dere!  Men først reiser jeg tilbake asia, kommer hjem til påske.  Bilde dere ser her er litt spesielt, en liten kolibri sitter på en ledning i tykkeste, i støvete, forurensa Bangkok, synger og er så glad, kanskje den synger for alle som sitter inne i skyskraperen bak!          Klem

Ingen kommentarer: