15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

søndag, oktober 17, 2010

Capri, Capri, bella Capri HELDIGE , HELDIGE MEG!

Faraglioni, se de fargene ! ( er VELDIG opptatt av farger jeg da !) Båtturer ble det mange av!
Middag og champagetur, med Lilliana (Peppe`s datter ) og Enzo. Superkoselig !!!

Vi har det alltid så fint!!


Fisketur, så koselig ! Denne lille båten er så HERLIG, JEG ELSKER DEN!


- og fisk fikk vi !
- Faraglioni, like før solen går ned!

Grotto Verde, den grønne grotte ( var for seint til og se det grønne lyset, men da har jeg unskyldning for og dra tilbake, ha ha ha )

Kaptein Lillian , på vei til Positano i Papino...
Takk, kjære Peppe ! - er så glad jeg kjenner deg!!!
Ti amo, tanto, tanto, TANTO ! ;)

Ingen kommentarer: