15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

mandag, juni 14, 2010

AZORENE....Heldige , Heldige meg .LIVET MITT ER HELT UTROLIG

Første dagen fant jeg er en firkløver. . . . .
( Og den virket , he he ) Eddy , ekte Azoreaner ! Han er en super fotograf , og hjalp meg med bildene .

Camping plass til utlån .



Så pent !
-så vakkert !


Bak meg er det laaaaaaaaaaaangt ned !

Eventyret venter!

Så friskt i "vannstøvet"

- se de fargene .

Når jeg satt her merket jeg et lite jordskjelv ! Wæææ . . .

Ahhhhh . . .


Frodig og Fuktig !
Te fabrikken. . .
- og plantasjen . Friskt og Godt !
Så bratt at det var vanskelig og stå oppreist ! HELT SANT.

Sen aften . . . . eller tidlig kveld .Vi gikk en tur på stien !
Nydelige Azorene ! Atè a vista !!!!!!!!!!!!!!!!!




















1 kommentar:

Kjersti sa...

For et herlig sted du har besøkt.. -igjen!! Heldig er du som har mulighet til å reise så mye rundt og bare oppdage!! Mitt mål er å knne gjøre det samme om noen år ;O) Håper alt er bra med deg! Stor klem fra Kjersti