15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

mandag, november 16, 2009

GOOD LUCK TO YOU . . .

Det er noe spesiellt med roser . . .
- og disse er til deg !

1 kommentar:

Kjersti sa...

For noen fantastiske kort du har fått tak i da... Roser er eventyrlig... Du så kanskje innlegget mitt med deilige rosebilder fra Lindøya i sommer. *SUKK*
Jeg vet ikke helt hvordan det blir i helgen enda... Lørdag er jo butikken oppe, men mulig vi åfr ril en tur på søndag, men tør ikke love noe!! Lykke til i allefall. Ta med deg kameraet, så lager du et blogginnlegg i etterkant. Viljo gjerne se ;o)
Blir spennende å se om det blir noe fart...