15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

fredag, juli 10, 2009

Ai Ai , Kjersti har hatt uflaks....

Denne blomsten er til deg Kjersti , skulle sendt den til bloggen din...
Håper du ser den her ?? (Jeg har rotet med blogg kontoen min )
God bedring , heldige deg som har så mange venner og gode naboer !
klem Lillian

1 kommentar:

Kjersti sa...

TUUUUSEN TAKK!!! Blomsten var kjemoefin. Gjetter på at den ble foreviget i Hellas... Nå ligger jeg på sofaen på ei hytte i Rendalen. Har vært på loppemarked her oppe. Ingen høydare med krykker. Liker å ha armene fri. Heldigvis for meg var det få som ville ha det samme som meg, så da jeg fikk "lokket" på Jim, og fått armene hans i bruk gikk det bedre :o) Fikk handlet inn noe bra småting, men desverre ingen møbler.
Møtte de som har standen rett ovenfor oss i Vikingskipet. (2 eldre ektepar fra Løten) Koselig :o)
Vi snakkes, Lillian! Klem