15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

torsdag, april 30, 2009

YEAH YEAH , TING FRA LOPPEMARKED JEG IKKE KAN LEVE UTEN !


Sliten og glad etter loppemarkedet , tenk jeg kjøpte bare ting jeg trenger...
Sånne ting jeg ikke kan leve uten ! ! He He He .

En gammel Pigetitter ble med hjem, den skal males hvit . Jeg gleder meg ! -den blir superfin!


Jeg er så glad i alt det grønne . Vekkeklokka er Loppis Fryd , og den virker ! ! ( Men bråker forfredelig )








Loppemarkeds fryd !!!!!

Ingen kommentarer: