15 min. famous in Capri !

15 min. famous in Capri !

Stille stund på Filtvet. . .

Stille stund på Filtvet. . .

Barnslig JEG !!!!

Barnslig JEG !!!!
Har det veldig gøy..... alltid !!!

- og se på kjolen...SEXY ( Ivana style!)

Capitano Lillian, giro de Capri!!

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

DET FINNES IKKE NOE MER SOSIALT ENN Å REISE PÅ FERIE ALENE !

onsdag, oktober 29, 2008

Etter lang tid , endelig tilbake......

Hei igjen , endelig tilbake på bloggen etter en laaaaang tur til Italia , Sorrento , Capri og Positano
Jeg rakk også en tur til Hellas , Skiathos for snøen kom .

Jeg rakk akkurat Vikingskipet , KJEMPEMORO....se de fine korta jeg kjøpte , noen fra 1905.
( Jeg kjøpte flere en dere ser her. ) lillians kort fryd .






Se hva jeg fant i ei bok , Oda Susan har tegnet ei prinsesse ( 5 års prinsesse )
jeg har nok mange skatter rundt omkring , utrulig produktiv ung dame !
DENNE ER JO SÅ FIN ,


Jeg kjøper litt her og litt der , i vikingskipet , fra Nytt & shabby ( takk skal du ha Kjersti ! )kommer denne gamle flaskeholderen ... har satt den ut med 3 Norgesglass med lys . Oi oi , hvorfor setter jeg lys i alt ?
En lysestake med prismer ( Kjøpte 2 like ) gamle fra Italia , det er utrulig hva jeg får med meg hjem .. Lillians Prisme fryd.



Og innimellom lagde jeg ørepynt, med ekte smykkesteiner og sølv.











Og til slutt ..JIPPI JIPPI , se de nydelige små ballettdanserne..de ble med hjem fra Vikingskipet. Kan ikke forstå at noen har hjerte til å selge dem !!!!!!
De står på kjøkkenet , må finne et bedre sted til dem... Superfryd !

Link til Kjersti : http://www.nyttogshabby.mystore.no/ Ta en skikkelig titt!

Ingen kommentarer: